Blog Listem

25 Kasım 2014 Salı

aylar sonra Merhaba!

Herkese Merhabalar,
Uzuuunn bir ara verdim çiçeği burnunda bloguma.. Unutulmadım inşallah. Uzaklaştıkça uzaklaştım ama çok da özledim esasen.. Peki neden bu kadar uzun bir süre ara verdim? Geçerli mazeretim var benim, bebeğimi bekliyorum çünküüü :) Şimdi 26 haftalık olduk biz teyzeler :) son üç aya kadar herşey yolunda gidiyordu ama bir kaç haftadır canımızı sıkacak, endişelendirecek gelişmeler yaşadık.. Rabbimin izniyle bugünleri geride bırakmak istiyoruz.. sağ salim bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin Allah bana da tüm bekleyenlerle birlikte... Teyzelerimizden dualarında bize de yer vermelerini rica ediyoruz..
Bebek hazırlıklarımızla burda olmaya çalışacağız..
İyi ki varsınız..
öpücükler 

6 yorum :

  1. Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inş.:)

    YanıtlaSil
  2. Rabbim kazasız belasız kucağına almak nasip etsin. Yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  3. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :))

    YanıtlaSil