Blog Listem

7 Nisan 2014 Pazartesi

Hafta sonundan notlar

Merhabalar
küçük bir ilçede yaşadığımız için bazen şöyle bir kafa dağıtmak, biraz mağaza dolaşmak, film izlemek için şehre iniyoruz. Kısacası köyden indim şehre durumuna düşüyoruz. Ayy onu da alayım, ayy bu mağazaya da bakayım modunda ayaklarımız şişene kadar bir gün boyunca dolaşıyoruz.. Çok şükür halimize yine de şikayetçi değilim.. büyük şehrin gürültüsündense küçük sakin yerleri tercih ederim..
işte bu haftasonu şehre inince neler yaptık?
havalar ısınıyor malumunuz, yavaş yavaş yazlık kıyafetlere dönüyoruz.o zaman yaz hazırlıklı başlasın dedim ve iki tane babet alarak start verdim :)


sık kullanabileceğim renkleri seçtim. toprak rengi olan model geçen yaz çok trenddi, bu sezon kataloglarda da sıkça gördüğüm bir model.. ee benden eksik kalmayım değil mi :)
gelelim ikinci alışverişime yaz için bir de etek aldım. yazın bol ve cepli eteklere/pantolanlara bayılıyorum. aradığım eteği LC wakiki de buldum.
resim LCwaikinin sitesinden alıntı. benim eteğimin fotoğrafını çekecektim ama çok kırışıktı. ince bir kot, tiril tiril tam benlik..
sadece kıyafet almak olmazdı, biraz da kitap karıştırdım tabii ki..

Kılıç isimli kitap Halid Bin Velid 'i anlatıyor..Peygamber Efendimiz (S.A.S) ile ilgili kitapta eşimin ilgisini çekti onu da okumak için sabırsızlanıyorum.. Çağın Vicdanı Bediüzzaman, Nevzat Tarhan ın son kitabıymış, merak ettim onu da aldım hemen.. Nevzat Tarhan ın kitaplarını elimden geldiğince takip ediyorum, mesleğim açısından bana katkı sağladığını düşündüğüm bir yazar...vakit buldukça okunacak inşallah bu kitaplar..
veee son olarak bir de sinemaya gidip hafta sonuna noktayı koyduk.. Vizyondaki filmlere şöyle bir göz gezdirip komedi filmine gidelim dedik. Tercihimiz Mandıra Filozufu oldu ( yerli sinemayı da böyle desteklerim).. çocuklar duymasın dizisinin Mustafa ali adlı karakterini sinemaya taşımış birol Güven ve Müfitcan Saçıntı.. Film fena değilde ancak izleyici kitlenin ağırlıklı dizi izleyicisi olan ebeveynler ve çocukları olduğu düşünülürse küfürlü konuşmalar gereksiz geldi bana.. mustafa ali karakterinin modern hayattan uzak fakat bilgece bir hayatı benimsemesi tam benlikti :) film hakkında detaya girmeyim, izleyince görürsünüz ;)

2 yorum :

  1. blogun hayırlı olsun canım takip etmek istiyorum ama hata veriyor, bloguma beklerim sizi sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, yeni olduğum için çözemiyorum soruu ama okuma listenize alırsanız sevinirim

    YanıtlaSil